VEELGESTELDE VRAGEN
FAQ
Vragen? Hier kan je alvast de meest gestelde vinden.
Neem contact met ons op of vraag een huisbezoek aan. Hierbij overlopen we alle mogelijkheden en bespreken we jouw project. Heb je een VAPH nummer, dan ondersteunen we je ook met de aanvraag via jouw ergo, mutualiteit of MDT
De plaatsing zal vooraf in overleg in worden ingepland. De plaatsing zelf duurt ongeveer 1 dag.
Betaling loopt via derdebetalersregeling als je een VAPH goedkeuring hebt ontvangen. Heb je (nog) geen goedkeuring, dan dien je ten laatste de dag van plaatsing de betaling te voldoen.
Concreet kunnen we verschillende toestellen bedienen die je aan/uit kan zetten via een stopcontact. Heb je slimme toestellen in huis, zoals een slimme vaatwas, wasmachine, droogkast, ventilatie, ... dan kunnen we deze ook aansturen. In sommige gevallen vraagt dit wel een extra kost per maand.
De omgevingsbediening blijft steeds bedienbaar via de schakelaars aan de muur. Jouw assistent, hulp of medebewoners kunnen dus ook op een gewone gekende manier de verlichting bedienen.
Bijkomend kan je ook via stembediening jouw omgevingsbediening aansturen.
Terugekerende acties kunnen we ook automatiseren, zoals de rolluiken laten zakken bij zonsondergang.
Via jouw telefoon kan je ook met een app de omgevingsbediening aansturen. Indien nodig via een scanning functie.
Ja, andere bewoners kunnen ook de app installeren en ondermeer verlichting en deuren bedienen. De schakelaars die we veranderen blijven bedienbaar voor andere personen.
We kunnen zonder probleem bijkomende knoppen of afstandsbedieningen bijplaatsen in een installatie.